Nie jesteśmy eko specjalistami, ale chcemy dbać o świat, który nas otacza! Jeszcze nie wszystko wiemy i nie wszystko potrafimy, ale małymi kroczkami dołączamy do osób, które swoimi działaniami przyczyniają się do ratowania naszej planety! 🌍⛅🌿 #ecology #world #razem #zadbajmy #ekologicznie #ziemia #planetaziemia #zgniatamybutelki #ecoliving #zbieramynakrętki #segregacja #odpady #czymskorupkazamłodu #razemlepiej #ratujmyziemie

Nie jesteśmy eko specjalistami, ale...

Nie ma wielu miejsc w Polsce, gdzie dzieci mogą skorzystać z zabiegów SPA, dlatego ogromnie doceniamy nasze świętokrzyskie @siedliskocarownica! ❤💛💚
To tu na najmłodszych gości czeka kolorowa kąpiel z bąbelkami i masaż na suchym łóżku wodnym - po takich zabiegach dzieci są zrelaksowane, wypoczęte i bardzo zadowolone!

Pamiętacie o niespodziance?
Każdy, kto przy rezerwacji pobytu w Siedlisku poda hasło „Dziecięce Inspiracje 2020” otrzyma prozdrowotną kurację w Chacie Solnej gratis (półgodzinny seans w Chacie Solnej każdego dnia pobytu dla dwóch osób)! ⭐

#spadladzieci #relaks #spaswietokrzyskie #świętokrzyskiedladzieci #carownica #rodzinnie #rodzinnepodróże #podrozezdzieckiem #siedliskocarownica #domkidrewniane #domkiwgorach #miejscezklimatem #miejscedladzieci #przyjaznedzieciom #kidsspa #kolorowakapiel

Nie ma wielu miejsc w...

Ostatni weekend spędziliśmy bardzo leniwie, bardzo przyjemnie i bardzo rodzinnie👪! Wybraliśmy się w nasze cudne świętokrzyskie okolice, do @siedliskocarownica, gdzie spędziliśmy wyjątkowy czas! ❤
Zachęcam również Was do odwiedzenia Carownicy! Tu naprawdę wypoczniecie, a strefa SPA i Wellness to raj dla dzieci i rodziców! Mam też dla Was niespodziankę!

#spa #wellness #suchełóżkowodne #relaks #relaxtime #carownica @siedliskocarownica #spaswietokrzyskie #goryswietokrzyskie #podróżemałeiduże #świętokrzyskie #travel #travelling #bettertogether

Ostatni weekend spędziliśmy bardzo leniwie,...

Podczas naszego ostatniego pobytu w Gdańsku odwiedziliśmy wiele wyjątkowych miejsc, a wśród nich @hevelianum, miejsce pełne atrakcji nie tylko dla dzieci!

#podróżemałeiduże #podrozezdzieckiem #hevelianum #gdańsk #góragradowa #zwiedzamy #trojmiasto #odkrywamypolskę #centrumedukacji #heweliusz #travelling #poland #poland

Podczas naszego ostatniego pobytu w...

Niedługo tu wrócimy!🌟 #gdańsknocą #podróżemałeiduże #gdansk #travelwithkids #photography #architecturephotography #especially #poland #polskajestpiekna #odkrywamypolskę

Niedługo tu wrócimy!🌟 #gdańsknocą #podróżemałeiduże...

❤Gdańsk
#podróżemałeiduże #gdańsknocą #travelwithkids #lovegdansk #podrozezdzieckiem
#kochampodroze #poland #iloveit #balticsea #swiatecznygdansk #zimowygdańsk

❤Gdańsk #podróżemałeiduże #gdańsknocą #travelwithkids #lovegdansk...

Do Gdańska wybieraliśmy się już w listopadzie, ale choroba pokrzyżowała nam plany i przełożyliśmy podróż na styczeń.W pierwszy dzień nowego roku wsiedliśmy w pociąg w Kielcach🚉, a wysiedliśmy nad ranem w Gdańsku!
Długo się zastanawiałam czy w styczniu wyjazd na drugi koniec Polski jest dobrym pomysłem i dziś bez wątpienia mówię: TAK!
Po pierwsze jest tu cieplej niż u nas w świętokrzyskim⛅, po drugie zimowy spacer wzdłuż Bałtyku to samo zdrowie❤, a po trzecie o tej porze roku jest tu cudnie i bardzo świątecznie!🎄 #gdańsknocą #gdańsk #christmastime #lovethistime #christmastree #travelling #ratuszgdansk #photooftheday #photography #podrozezdzieckiem #poland #swiatecznyczas #świątecznie #jestpieknie #polskatakapiękna #instaphoto #instaview #instatravel

Do Gdańska wybieraliśmy się już...

Czekoladowe wąsy muszą być!🙈🍫☕ #gorącaczekolada #dessert #miływieczór #gdańsk #podrozezdzieckiem #pikawa #klimatycznakawiarnia #czekoladanagorąco #herbatamalinowa #mamaisyn #mother #lovethistime #travelwithkids #chocolate #hotchocolate #bettertogether

Czekoladowe wąsy muszą być!🙈🍫☕ #gorącaczekolada...

"Każde miejsce, które odwiedzasz, staje się w jakiś sposób częścią Ciebie..." #travel #gdańsk #gdańsknocą #podróżemałeiduże #polskatakapiękna #bazylikamariacka #mariacka #podrozezdzieckiem #view #architecture
#beautifulview #lovethisplace #travelwithkids #photooftheday #instaphoto #photography

"Każde miejsce, które odwiedzasz, staje...

Zima nad morzem jest naprawdę piękna!

#podrozezdzieckiem #zimanadmorzem #gdynia #gdyniaorlowo #kliforłowo #amozenadmorze #travelwithkids #lovetravel #balticsea #mother #motherandson #lovethistime #mamaisyn #podróżemałeiduże #poland #podróże #winteronthesea

Zima nad morzem jest naprawdę...

Jak kupować zabawki w niższych cenach? Poznajcie sprawdzony sposób ;)

Czas jaki dajemy dziecku jest bezcenny. Nic nie zastąpi wspólnych zabaw, wygłupów, przytulania, spacerów i zwyczajnego bycia razem. Julcio uwielbia kiedy jesteśmy wszyscy razem i kiedy ma nas tylko dla siebie. Ja sama kocham ten czas i z przyjemnością patrzę na tak szczęśliwego synka 🙂 Nie da się jednak ukryć, że jest jeszcze coś co wywołuje szeroki uśmiech na jego buźce – są to oczywiście zabawki.

Kiedy byłam w ciąży byłam bardzo „mądra”. Miałam w głowie najróżniejsze pomysły i zasady, które zamierzałam wprowadzić i przestrzegać wraz z pojawieniem się dziecka na świecie. Jedną z nich było oczywiście nie uleganie dziecku i nie kupowanie zbyt wielu zabawek (o spaniu tylko w łóżeczku, nie noszeniu i nie kołysaniu już nawet nie wspominam). Jak się okazało życie wszystko zweryfikowało, a ja kierując się własną intuicją i ogromną miłością zaprosiłam synka do naszego łóżka, nosiłam, kołysałam i tuliłam ile się dało. Do dziś nie ograniczam przytulanek 🙂
Zmieniło się też moje podejście do zabawek. Wiem, ze dzieci ich potrzebują do prawidłowego rozwoju i wiem, że zabawki sprawiają maluchom niesamowitą radość. Dlatego też w naszym domu są zabawki, jest ich naprawdę dużo i Julcio chętnie się nimi bawi – bardzo często w towarzystwie mamy i taty.

Dobre jakościowo i bezpieczne dla dzieci zabawki nie należą do tanich i doskonale wie o tym większość rodziców. A okazji do kupienia prezentu dla maluszków jest naprawdę wiele – urodziny, Dzień Dziecka, Mikołajki, Boże Narodzenie i każdy kolejny sukces. Okazji do świętowania nie brakuje, a niespodzianki jakie sprawiamy dzieciom mogą być niezapomnianym momentami ich dzieciństwa.I choć wiele osób przestrzega i skrupulatnie pilnuje, by dzieci nie dostawały zbyt wielu prezentów lub by nie były rozpieszczane przez ukochanych dziadków, ciocie i wujków, to stosując zasadę „wszystko, byle z umiarem”, nie ma nic złego w obdarowaniu dziecka jakimś prezentem, zwłaszcza z nadarzającej się dobrej ku temu okazji.

Początek lata wiąże się zarówno z Dniem Dziecka, okazją do obdarowania naszych pociech drobiazgami, które przydadzą im się w szkole, przedszkolu, zabawie w domu,  a także końcem roku szkolnego i początkiem wakacji. Julek uwielbia książki i taki upominek sprawia mu bardzo dużo radości, ale jak większość dzieci cieszy się z nowej piłki, klocków i zestawów do zabawy na świeżym powietrzu. I to właśnie tego rodzaju zabawki cieszą się teraz największą popularnością. Kolorowe baseny, wiaderka, dmuchane piłki i zabawki do wody to teraz szczyt marzeń nie jednego malucha. Kiedy ostatnio wybraliśmy się na zakupy, odwiedziliśmy Smyka i oboje z Julkiem nie mogliśmy oderwać oczu od letnich zabawek – kajaków, kolorowych materacy, nadmuchiwanych wyścigówek i zwierzątek, pompowanych mat i stolików interaktywnych pomagających maluszkom odkrywać świat. Jeśli chcielibyśmy kupić je wszystkie albo choć kilka z nich, musielibyśmy zostawić w sklepie fortunę. My kupujemy zabawki w Smyku, ale mamy swoje sposoby na obniżenie ich ceny 🙂

Pinit

Żeby zminimalizować koszty związane z zakupem zabawek dla naszych pociech, a być może kosztem tego powiększyć budżet na wakacyjny wypoczynek czy pilniejsze potrzeby, warto mieć w zanadrzu stronę kody rabatowe do sieci SMYK, która oferuje rabaty nawet do 40% na zakup zabawek i basenów dla dzieci. Nie mogliśmy nie skorzystać 🙂

Ja sama bardzo chętnie odwiedzam portal z kodami rabatowymi, który pozwala na zaoszczędzenie pieniędzy na wydatki związane z zakupem odzieży, butów, sprzętu czy wspomnianych powyżej zabawek. Kody są aktualizowane na bieżąco, przez co żadna promocja nie ma szans się ukryć!
Kasia
signature

Subscribe so you don’t miss a post

Sign up with your email address to receive news and updates!

A ty co o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Brak Komentarzy.

Zarejestruj się, aby otrzymywać informację na temat najnowszych wpisów, porady dotyczące podróży z dzieckiem i nowości o najlepszych dziecięcych gadżetach.

Poprzedni
5 gadżetów, które sprawią, że nasze dziecko będzie widoczne na drodze!
Jak kupować zabawki w niższych cenach? Poznajcie sprawdzony sposób ;)