Julcio na swoim pierwszym obozie harcerskim miał 9 miesięcy 🏕.
Dziś może się pochwalić już 7 obozami w Krynicy Morskiej,  trzecim mundurem harcerskim (tak szybko nam rośnie 😊) i czterema wyjątkowymi odznakami turystycznymi, które dumnie nosi na mundurze!❤🍀Harcerstwo ma we krwi!👪 #zuch #zhp #kochamnadzycie #mójcałyświat #scout #dmb2020 #dzieńmyślibraterskiej #obózharcerski #rodzinnepodróże #razemnajlepiej #harcerskarodzinka #travelwithkids #myboy #nature #travelwithkids #podnamiotem #harcerstwo #38sdh #harcerskielato #wlesie

Julcio na swoim pierwszym obozie...

"Ustawimy mały obóz, bramę zbudujemy z serc..."💚 W Dniu Myśli Braterskiej wszystkim harcerzom życzymy mnóstwa satysfakcji z podejmowanych działań, prawdziwych harcerskich przyjaźni i niezapomnianych przygód!

#obózharcerski #dzieńmyślibraterskiej #harcerskieideały #harcerskarodzinka #wakacje #wspomnienia #wakacjewlesie #podnamiotem #krynicamorska #38sdh @trzy8 #zuszek #scouts #scout #dmb2020 #dmb #przygoda #przyroda #cudownyczas

"Ustawimy mały obóz, bramę zbudujemy...

Przypuszczam, że dla wielu z Was 22 luty będzie dniem, jak każdy inny. To data, która większości osób nic mówi, a jest to dzień, w którym harcerze i skauci na całym świecie obchodzą swoje najważniejsze święto – Dzień Myśli Braterskiej🌿.To również nasze święto 💚
#dmb2020 #dmb #badenpowell #dzieńmyślibraterskiej #naszdzień #zhp #scouts #harcerskarodzinka #38sdh #zuch #harcerskieideały #wyjatkowydzien #las #obóz #nature #green #outdoor #family #instascout #instafamily

Przypuszczam, że dla wielu z...

Dziewczyny wyszły na spacer!🦆😅 #niedziela #naspacerze #wiosnazimą #kaczki #weekend #sunday #ducky #bluesky #beautifullday #view #photooftheday #poland

Dziewczyny wyszły na spacer!🦆😅 #niedziela...

Razem możemy więcej, a nawet wszystko!

#mamaisyn #gołoborze #góryświętokrzyskie #świętykrzyż #goryzdzieckiem #rodzinnepodróże #travelwithkids #mountains #view #panorama #landscape #familyphotography #motherhood #motherandson #together #bluesky #myboy

Razem możemy więcej, a nawet...

Prawdziwi włóczykije!🌿🚶‍♂️
Oni są stworzeni do odkrywania świata!❤ #góryzdzieckiem #dzieciwgorach #świętokrzyskie #góryświętokrzyskie #świętykrzyż #klasztor #wędrówka #niedziela #weekend #travelwithkids #travellover #travelfamily #friends #przyjaciele #malipodróżnicy #wgorachjestwszystkocokocham #view #outdoor #landscape #trekking

Prawdziwi włóczykije!🌿🚶‍♂️ Oni są stworzeni...

To wyjątkowe miejsce - Święty Krzyż mamy na wyciągnięcie ręki, a po raz pierwszy wspólnie odwiedziliśmy je dopiero w sierpniu 2019! Już wtedy postanowiliśmy nadrabiać zaległości i obiecaliśmy sobie, że będziemy pojawiać się tu częściej. I słowa dotrzymujemy!
Latem wspieliśmy się na Łysiec kamienistą "Drogą Kólewską", a w ostatni weekend przespacerowaliśmy się drugą stroną, startując z Huty Szklanej. Każda z tych tras jest inna, ale każda bardzo przyjemna i atrakcyjna nie tylko dla dzieci!

#świętykrzyż #goryswietokrzyskie #wędrówka #outdoor #travelwithkids #podróżemałeiduże #podrozezdzieckiem #wgóryzdzieckiem #naszlaku #góryzdzieckiem #pomysłnawycieczkę #pomyslnaweekend #zabytek #klasztor #poland #polskajestpiekna #drogakrólewska #łysiec #turystycznarodzinka #wloczykij #góryświętokrzyskie

To wyjątkowe miejsce - Święty...

Sandomierz śladami Ojca Mateusza 🧔⛪ to bardzo fajny pomysł na rodzinna wycieczkę 😉

#sandomierz #światojcamateusza #wycieczka #zabawa #świętokrzyskie #pomysłnawycieczkę #posterunek #ojciecmateusz #muzeum #zwiedzamy #weekend #odkrywamypolskę

Sandomierz śladami Ojca Mateusza 🧔⛪...

Nie może być inaczej!😉
Byliście w Świecie Ojca Mateusza?⛪🧔 #sandomierz #podrozepopolsce #światojcamateusza #atrakcje #świętokrzyskie #wycieczka #polska #travelling #familytravel #lubimypodróże

Nie może być inaczej!😉 Byliście...

Julek mówi,że nigdzie nie pił tak pysznej gorącej czekolady, jak tutaj! Nie można mu nie wierzyć, bo na tym naprawdę dobrze się zna!☕ #sandomierz #kawiarnia #coffeetime #pysznakawa #czekoladanagorąco #naleśnikarnia #miejscezklimatem #wycieczkarodzinna #weekend #sladamiojcamateusza #świętokrzyskie #miejscedladzieci #uliczka #kolorowo #hotchocolate #poland @cafe_mala_sandomierz

Julek mówi,że nigdzie nie pił...

VIII edycja Zabawki Roku – Najlepsze zabawki i gadżety dla dzieci wybrane!

Znamy już najlepsze zabawki i najciekawsze gadżety dla dzieci i rodziców! Bardzo się cieszę, że miałam okazję poznać je jako jedna z pierwszych, a to wszystko dzięki temu, że byłam członkinią jury najbardziej prestiżowego w Polsce konkursu Zabawka Roku.
Wspólnie ze specjalistami branży dziecięcej, dziennikarzami, fizjoterapeutą dziecięcym Pawłem Zawitkowskim i znanymi rodzicami, m.in.: Anią Dereszowską, Kasią Zielińską, Karoliną Malinowską, Maciejem Zakościelnym, Dorotą Gardias, Jakubem Wesołowskim, Pauliną Sykut-Jeżyną, Joanną Racewicz, Wojciechem Błachem czy Łukaszem Nowickim oglądaliśmy, ocenialiśmy i testowaliśmy zabawki.
Zabawka Roku to tytuł przyznawany „zabawkowym hitom”. Pomysłodawcą konkursu jest portal Zabawkowicz z Magdą Kordaszewską na czele.
Oceniamy pomysł na zabawkę, design, funkcjonalność, to jak wpływa na rozwój dziecka, bezpieczeństwo i jakość wykonania, a także opis zabawki i to czy rzeczywiście jest dostosowana do wieku dziecka, jaki sugeruje producent.
Na tę VIII edycję konkursu zabrałam najlepszego eksperta – mojego synka. Julcio czuł się jak w raju i sam miał kilka swoich zwycięskich typów 🙂
Klikając w poniższe kategorie zobaczycie wszystkie nagrodzone zabawki i gadżety VIII świątecznej edycji Zabawki Roku!
ZABAWKA ROKU – nagrodzone i wyróżnione zabawki, Nagroda Dzieci 2017
Wszystkie zgłoszone produkty zobaczycie TUTAJ
NAGRODA RODZICÓW – nagrodzone i wyróżnione produkty

Zdjecia: www.zabawkaroku.pl

Kasia
signature

Subskrybuj, aby nie przegapić żadnego wpisu

Podaj swój adres email i bądź na bieżąco z nowościami na blogu :)

A ty co o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *