Julcio na swoim pierwszym obozie harcerskim miał 9 miesięcy 🏕.
Dziś może się pochwalić już 7 obozami w Krynicy Morskiej,  trzecim mundurem harcerskim (tak szybko nam rośnie 😊) i czterema wyjątkowymi odznakami turystycznymi, które dumnie nosi na mundurze!❤🍀Harcerstwo ma we krwi!👪 #zuch #zhp #kochamnadzycie #mójcałyświat #scout #dmb2020 #dzieńmyślibraterskiej #obózharcerski #rodzinnepodróże #razemnajlepiej #harcerskarodzinka #travelwithkids #myboy #nature #travelwithkids #podnamiotem #harcerstwo #38sdh #harcerskielato #wlesie

Julcio na swoim pierwszym obozie...

"Ustawimy mały obóz, bramę zbudujemy z serc..."💚 W Dniu Myśli Braterskiej wszystkim harcerzom życzymy mnóstwa satysfakcji z podejmowanych działań, prawdziwych harcerskich przyjaźni i niezapomnianych przygód!

#obózharcerski #dzieńmyślibraterskiej #harcerskieideały #harcerskarodzinka #wakacje #wspomnienia #wakacjewlesie #podnamiotem #krynicamorska #38sdh @trzy8 #zuszek #scouts #scout #dmb2020 #dmb #przygoda #przyroda #cudownyczas

"Ustawimy mały obóz, bramę zbudujemy...

Przypuszczam, że dla wielu z Was 22 luty będzie dniem, jak każdy inny. To data, która większości osób nic mówi, a jest to dzień, w którym harcerze i skauci na całym świecie obchodzą swoje najważniejsze święto – Dzień Myśli Braterskiej🌿.To również nasze święto 💚
#dmb2020 #dmb #badenpowell #dzieńmyślibraterskiej #naszdzień #zhp #scouts #harcerskarodzinka #38sdh #zuch #harcerskieideały #wyjatkowydzien #las #obóz #nature #green #outdoor #family #instascout #instafamily

Przypuszczam, że dla wielu z...

Dziewczyny wyszły na spacer!🦆😅 #niedziela #naspacerze #wiosnazimą #kaczki #weekend #sunday #ducky #bluesky #beautifullday #view #photooftheday #poland

Dziewczyny wyszły na spacer!🦆😅 #niedziela...

Razem możemy więcej, a nawet wszystko!

#mamaisyn #gołoborze #góryświętokrzyskie #świętykrzyż #goryzdzieckiem #rodzinnepodróże #travelwithkids #mountains #view #panorama #landscape #familyphotography #motherhood #motherandson #together #bluesky #myboy

Razem możemy więcej, a nawet...

Prawdziwi włóczykije!🌿🚶‍♂️
Oni są stworzeni do odkrywania świata!❤ #góryzdzieckiem #dzieciwgorach #świętokrzyskie #góryświętokrzyskie #świętykrzyż #klasztor #wędrówka #niedziela #weekend #travelwithkids #travellover #travelfamily #friends #przyjaciele #malipodróżnicy #wgorachjestwszystkocokocham #view #outdoor #landscape #trekking

Prawdziwi włóczykije!🌿🚶‍♂️ Oni są stworzeni...

To wyjątkowe miejsce - Święty Krzyż mamy na wyciągnięcie ręki, a po raz pierwszy wspólnie odwiedziliśmy je dopiero w sierpniu 2019! Już wtedy postanowiliśmy nadrabiać zaległości i obiecaliśmy sobie, że będziemy pojawiać się tu częściej. I słowa dotrzymujemy!
Latem wspieliśmy się na Łysiec kamienistą "Drogą Kólewską", a w ostatni weekend przespacerowaliśmy się drugą stroną, startując z Huty Szklanej. Każda z tych tras jest inna, ale każda bardzo przyjemna i atrakcyjna nie tylko dla dzieci!

#świętykrzyż #goryswietokrzyskie #wędrówka #outdoor #travelwithkids #podróżemałeiduże #podrozezdzieckiem #wgóryzdzieckiem #naszlaku #góryzdzieckiem #pomysłnawycieczkę #pomyslnaweekend #zabytek #klasztor #poland #polskajestpiekna #drogakrólewska #łysiec #turystycznarodzinka #wloczykij #góryświętokrzyskie

To wyjątkowe miejsce - Święty...

Sandomierz śladami Ojca Mateusza 🧔⛪ to bardzo fajny pomysł na rodzinna wycieczkę 😉

#sandomierz #światojcamateusza #wycieczka #zabawa #świętokrzyskie #pomysłnawycieczkę #posterunek #ojciecmateusz #muzeum #zwiedzamy #weekend #odkrywamypolskę

Sandomierz śladami Ojca Mateusza 🧔⛪...

Nie może być inaczej!😉
Byliście w Świecie Ojca Mateusza?⛪🧔 #sandomierz #podrozepopolsce #światojcamateusza #atrakcje #świętokrzyskie #wycieczka #polska #travelling #familytravel #lubimypodróże

Nie może być inaczej!😉 Byliście...

Julek mówi,że nigdzie nie pił tak pysznej gorącej czekolady, jak tutaj! Nie można mu nie wierzyć, bo na tym naprawdę dobrze się zna!☕ #sandomierz #kawiarnia #coffeetime #pysznakawa #czekoladanagorąco #naleśnikarnia #miejscezklimatem #wycieczkarodzinna #weekend #sladamiojcamateusza #świętokrzyskie #miejscedladzieci #uliczka #kolorowo #hotchocolate #poland @cafe_mala_sandomierz

Julek mówi,że nigdzie nie pił...

Fotoksiążka i cudowne wspomnienia z wyprawy w Bieszczady

Wakacje zbliżają się wielkimi krokami, a my już nie możemy się doczekać wyjazdu nad morze. Za niespełna trzy tygodnie będziemy spacerować przy zachodach słońca, budować zamki z piasku, skakać przez fale, zwiedzać i odpoczywać wśród drzew.

Uwielbiamy polskie morze i uwielbiamy nasze polskie góry. Ponieważ każde lato spędzamy nad Bałtykiem, to zimę i wiosnę przeznaczamy na wędrówki górskimi szlakami. W ubiegłym roku byliśmy w Tatrach, a tej wiosny wybraliśmy się rodzinne w nasze ukochane Bieszczady. Po dziesięciu latach wróciliśmy na połoniny, tym razem już z Julciem i ogromnie cieszy nas to, że pokochał je równie mocno jak my.
Każdego dnia robiliśmy setki zdjęć. Staraliśmy się uchwycić przepiękne krajobrazy, nasze przygody, nasze wędrówki i cudowne, rodzinne chwile. Do domu wróciliśmy z bagażem wspaniałych wspomnień i przepełnioną kartą z aparatu. Przeżyliśmy wspaniałą przygodę, doświadczyliśmy wielu radości, wzruszeń i byliśmy ogromnie dumni z naszego dzielnego synka, który na własnych nóżkach zdobywał połoniny. Po powrocie opowiadaliśmy o całym wyjeździe naszym najbliższym i chcieliśmy pokazać im zdjęcia, których nazbierało się ponad tysiąc.
Ponieważ zdawałam sobie sprawę z tego, że nie każdy może mieć ochotę oglądać po kilkanaście fotografii wykonanych w tym samym miejscu, postanowiłam po raz kolejny skorzystać z oferty Printu i stworzyłam naszą bieszczadzką fotoksiążkę. Nasze poprzednie książki z wakacji na Węgrzech i nad morzem możecie zobaczyć TUTAJ.
Wybrałam najlepsze zdjęcia z każdego dnia pobytu w górach, dodałam je do szablonu i wysłałam projekt do druku. Po kilku dniach nie tylko mogłam pochwalić się najbliższym naszymi fotografiami z wyjazdu, ale mogłam też usiąść na kanapie z Tomkiem i Julciem i powspominać cudowne chwile 🙂

Do zdjęć na dysku nie wracamy za często. Są one pochowane w najróżniejszych folderach i nawet, jeśli uda nam się do nich dotrzeć, to nie zawsze mamy ochotę oglądać dziesiątki podobnych fotografii. Fotoksiążka jest cudowną pamiątką nie tylko z rodzinnych wyjazdów, ale tak naprawdę z każdego wydarzenia, każdego spotkania, każdej uroczystości. Jest doskonałym pomysłem na prezent urodzinowy, imieninowy czy podziękowanie dla rodziców! To w niej zamieszczamy zdjęcia „najlepsze z najlepszych”, to w niej możemy dodawać komentarze, opisy i możemy stworzyć wyjątkową relację!

Może zainteresują Cię również wpisy:
Kasia
signature

Subskrybuj, aby nie przegapić żadnego wpisu

Podaj swój adres email i bądź na bieżąco z nowościami na blogu :)

A ty co o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

• Klaudyna Maciąg
    Czerwiec 19, 2018

Mam dwie fotoksiążki z Printu i chociaż wypadają mniej okazale niż te z Saal Digital, to jakość wykonania jest naprawdę satysfakcjonująca.

No i sam pomysł na stworzenie takiej pamiątki uważam za świetny.

• momontop
    Czerwiec 20, 2018

Musimy się kiedyś wybrać w Bieszczady, nie byłam tam od 20 lat, ale jak się mieszka w górach, to się ma trochę mniejszą motywację do wyjazdów w góry 😉

• TosiMama

Ach! Te Bieszczady… Wyjątkowe miejsce na ziemi:)

• Turkusowa
    Czerwiec 20, 2018

Bardzo lubię fotoksiążki. Już kilka ich mam na półce 😉

• Anika Pietruszko

Bardzo lubię fotoksiążki, chyba nawet bardziej niż tradycyjne albumy. Każde ważne wydarzenie uwieczniam w postaci fotoksiążki.

• Agnieszka/Agumama
    Czerwiec 21, 2018

Pamiętam Bieszczady sprzed wielu lat. Chętnie pokazałabym to miejsce dzieciom. Nie tylko na zdjęciach 🙂
    Nie wiem czy oglądałaś serial Wataha. Tam były uchwycone boskie widoki z tego regionu Polski.

• Ala
    Czerwiec 23, 2018

Co rok robię fotoksiążkę, ostatnia ma chyba z 90 stron. Super sprawa 😀

• Kasia
    Czerwiec 25, 2018

Ale zazdroszczę Wam tych Bieszczad!

• Pau Elegancka
    Lipiec 2, 2018

taka foto książka to super sprawa, nawet chyba lepsza niż abum

• Happyanixx_00
    Sierpień 1, 2018

Bardzo fajny pomysł 🙂

• Wiedźma
    Wrzesień 3, 2018

Robię fotoksiążki jako prezenty na komunie i chrzciny. Muszę wykonać też kilka z naszych rodzinnych wypraw bo rzeczywiście do zdjęć na płytach czy dyskach rzadko się wraca! Super sprawa!

Zarejestruj się, aby otrzymywać informację na temat najnowszych wpisów, porady dotyczące podróży z dzieckiem i nowości o najlepszych dziecięcych gadżetach.