Please enter an Access Token

Domki TU i TERAZ w Szczawnicy!

Są takie miejsca, które zobaczy się raz i już zawsze chce się do nich wracać, takie miejsca „Tu i Teraz”. Ja tak mam z Pieninami. Każdego roku wędrowaliśmy po Tatrach, Bieszczadach, Karkonoszach czy bliskich nam Górach Świętokrzyskich, ale o Pieninach wcale nie myśleliśmy. Wszystko się zmieniło w ubiegłym roku, kiedy wybraliśmy się nad Jezioro Czorsztyńskie. Zakochałam się w Pieninach i nie mogłam tu nie wrócić również tej wiosny. Tym razem zatrzymaliśmy się w Szczawnicy, w nowoczesnym, eleganckim, a zarazem bardzo przytulnym domku Tu i Teraz.

Ponieważ podczas każdego wyjazdu towarzyszy nam Inka, szukamy miejsc, w których będziemy mogli wędrować, zwiedzać i „mieszkać” z czworonogiem. Niestety w Pieninach nie jest to takie proste, ponieważ Pieniński Park Narodowy nie jest przychylny zwierzakom i wiele miejsc stawia „zakaz wstępu”, nawet tym najmniejszych psiakom. Podobnie jest z obiektami noclegowymi. Niełatwo jest znaleźć hotel, pensjonat, domek czy agroturystykę, które akceptują zwierzęta. Co więcej, spotkaliśmy się z obiektami, które nawet nie akceptują dzieci! A ponieważ my podróżujemy rodzinnie zarówno z dzieckiem, jak i psem, to szukaliśmy miejsca, które przyjmie nas z uśmiechem i bez marudzenia. I znaleźliśmy je! Domki Tu i Teraz w Szczawnicy są idealne dla rodzin z dziećmi i absolutnie psiolubne!

Pinittu i teraz

Wszystkie domki wykonane są z drewna i doskonale wpisują się w górski krajobraz. Mieszkając w jednym z domków zdecydowanie można poczuć tamtejszy, regionalny klimat! W domkach znajduje się wszystko, co może być potrzebne podczas rodzinnego wypoczynku, a nawet więcej! Na parterze domku znajduje się salon z aneksem kuchennym, dużym jadalnianym stołem i tarasem. Aneks wyposażony jest w lodówko-zamrażalkę, zmywarkę, kuchenkę, ekspres do kawy, kuchenkę mikrofalową, czajnik, garnki, patelnie i naczynia! W salonie stoi duża kanapa narożna, stolik kawowy, duży stół z krzesłami, na ścianie jest olbrzymi telewizor, a za oknem niepowtarzalny widok! Uwierzcie mi, nie trzeba nic więcej! Dzięki takiemu wyposażeniu, zabierzecie z domu przynajmniej jedną walizkę mniej!

Pinit

Na poddaszu naszego domku są dwie sypialnie. W jednej z nich znajduje się duże podwójne łóżko, łóżko pojedyncze, pojemna szafa i co jest niezwykle istotne biurko z krzesłem i błyskawicznym Internetem. W obecnych czasach, kiedy praca i nauka zdalna nie są już niczym nowym, takie udogodnienia docenia się jeszcze bardziej!

Pinittu i teraz

Druga sypialnia jest doskonale przystosowana do wypoczynku z maluszkiem. Poza dużym łóżkiem małżeńskim jest tu drewniane łóżeczko niemowlęce, piękny fotel idealnym do nocnego karmienia, lampa i pojemna szafa.

Pinit

Domki Tu i Teraz to doskonałe miejsce na rodzinny wypoczynek nie tylko ze względu na kompleksowe wyposażenie, ale przede wszystkim ze względu na wyjątkową okolicę. Tu jest naprawdę pięknie, zielono, cicho i spokojnie. Za domkami płynie słynny Grajcarek, na terenie obiektu jest plac zabaw, miejsce ogniskowe, grill i codziennie możemy podziwiać piękne wschody i jeszcze piękniejsze zachody słońca! To miejsce, skąd jest blisko do wszystkich popularnych (i również tych mniej znanych) atrakcji Pienin.

Pinit tu i teraz tu i teraz

Zachęcam Wam do przeczytanie również tego wpisu:

Weekend w Pieninach. 8 wyjątkowych miejsc, które warto zobaczyć!

Kasia
signature

Subskrybuj, aby nie przegapić żadnego wpisu

Podaj swój adres email i bądź na bieżąco z nowościami na blogu :)

A ty co o tym myślisz?

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Brak Komentarzy.

Poprzedni
Wakacje na wsi. Dlaczego warto wyjechać poza miasto?
Domki TU i TERAZ w Szczawnicy!