Please enter an Access Token

Chatki Qdłatki nad Jeziorem Czorsztyńskim, idealne na rodzinny wypoczynek!

Są takie miejsca, które raz się zobaczy i już zawsze się chce do nich wracać. Ja tak miałam z Pieninami. Każdego roku wędrowaliśmy po Tatrach, Bieszczadach, Karkonoszach czy bliskich nam Górach Świętokrzyskich, ale o Pieninach wcale nie myśleliśmy. Wszystko się zmieniło w tym roku. Z powodu COVID-19 z kilku wyjazdów musieliśmy zrezygnować, kilka odłożyliśmy w czasie, a kilka zaplanowaliśmy na nowo i wśród tych ostatnich pojawiły się Pieniny.

Dziś zastanawiam się, jak to w ogóle jest możliwe, że dopiero teraz odkryliśmy Pieniny. Szczawnica, Krościenko, Dunajec, Sromowce Niżne i Kluszkowce to miejsca, które nas zaczarowały i z pewnością, w tym roku jeszcze nie jeden raz je odwiedzimy!

Ponieważ od kilku miesięcy znów podróżuje z nami pies, szukamy miejsc, w których będziemy mogli wędrować, zwiedzać i „mieszkać” z Inką. Niestety w Pieninach nie jest to takie proste, ponieważ zarówno Szczawnica, jak i Pieniński Park Narodowy nie są przychylne zwierzakom i wiele miejsc stawia „zakaz wstępu”, nawet tym najmniejszych psiakom. Podobnie jest z obiektami noclegowymi. Bardzo trudno jest znaleźć hotel, pensjonat, domek czy agroturystykę, które akceptują zwierzęta. Co więcej, spotkaliśmy się z obiektami, które nawet nie akceptują dzieci! A ponieważ my podróżujemy rodzinnie zarówno z dzieckiem, jak i psem, to szukaliśmy miejsca, które przyjmie nas z uśmiechem i bez marudzenia. I znaleźliśmy je! Chatki Qdłatki w Kluszkowcach to miejsce szczególnie przyjazne rodzinom z dziećmi i absolutnie psiolubne!

Pinitchatki qdłatki

Chatki Qdłatki – miejsce idealne na rodzinny wypoczynek!

Chatki Qdłatki to drewniane domki nad Jeziorem Czorsztyńskim z przepięknym widokiem na jezioro i ośnieżone Tatry! My zamieszkaliśmy w Kociej Chatce, a obok stały: Chatka Kapitańska, Chatka Maniowy i Tawerna Kapitańska, w której podawane są pyszne, regionalne śniadania i prawdopodobnie najlepsze w całych  Pieninach pstrągi!

Pinit

Wszystkie domki wykonane są z drewna i doskonale wpisują się w górski krajobraz. Mieszkając w takiej chatce zdecydowanie można poczuć tamtejszy, regionalny klimat! W domkach znajduje się wszystko, co może być potrzebne podczas rodzinnego wypoczynku, a nawet więcej! Kuchnia połączona z salonem wyposażona jest w stół jadalniany z krzesłami, dziecięce krzesełko do karmienia, lodówko-zamrażalkę, zmywarkę, kuchenkę, ekspres do kawy, mikrofalówkę, czajnik, garnki, patelnie i naczynia! Uwierzcie mi, niczego tu nie brakuje! W salonie jest kominek z zapasem drewna, kanapa, fotele, telewizor, CD, DVD, łącze Wi-Fi, dużo książek i cudowny widok na jezioro!

Pinitchatki qdłatki chatki qdłatki
Pinitchatki qdłatki
Pinit

Na parterze mieści się duża łazienka, a w niej: toaleta, umywalka, prysznic z hydromasażem, szafka z lustrem, pralka, suszarka na pranie, żelazko i deska do prasowania, suszarka do włosów, podest dla dziecka i infra sauna z jonizatorem i ozonatorem! Dzięki takiemu wyposażeniu, zabierzecie z domu przynajmniej jedną walizkę mniej!

Na poddaszu Kociej Chatki znajdują się trzy sypialnie: dwie z dwoma pojedynczymi łóżkami i jedna z łożem małżeńskim i balkonem. Widok z balkonu na Jezioro Czorsztyńskie i Tatry za każdym razem zachwyca coraz bardziej!

Pinitchatki qdłatkichatki qdłatki
Pinit

Chatki Qdłatki to doskonałe miejsce na rodzinny wypoczynek nie tylko ze względu na kompleksowe wyposażenie, ale przede wszystkim ze względu na wyjątkową okolicę. Przed domkami biegnie ścieżka rowerowa prowadząca do Zamku w Czorsztynie, jest jezioro z szeroką plażą, w pobliżu znajdują się szlaki górskie, a sama okolica stanowi doskonałą bazę wypadową do Czorsztyna, Niedzicy, Szczawnicy, Trzech Koron, Sokolicy, spływu Dunajcem czy Krainy Wygasłego Wulkanu!

O okolicznych atrakcjach, które udało nam się zobaczyć podczas jednego krótkiego weekendu w Pieninach przeczytacie tutaj:

Weekend w Pieninach. 8 wyjątkowych miejsc, które musicie zobaczyć!

Zamek w Czorsztynie
Szałas Bukowinki
Gondole przewożące turystów z Zamku w Czorsztynie do Zamku w Niedzicy
Pinitszałas bukowinki
Takie widoki to codzienność!
Kasia
signature

Subskrybuj, aby nie przegapić żadnego wpisu

Podaj swój adres email i bądź na bieżąco z nowościami na blogu :)

A ty co o tym myślisz?

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *