Please enter an Access Token

Domek w Karkonoszach – miejsce, do którego z pewnością wrócimy!

Pierwszy raz wyjechaliśmy w Karkonosze wiosną 2019 roku i nie ukrywam, że od razu się w nich zakochałam. Już wtedy zamarzyłam sobie wędrówkę po górskich szlakach jesienią i na początku października udało mi się to marzenie zrealizować. Wróciliśmy w Karkonosze. Wróciliśmy do naszej ulubionej Samotni, na przepiękne, już troszkę znane nam szlaki i zamieszkaliśmy w cudownym miejscu. Domek w Karkonoszach to miejsce,  gdzie nie tylko odpoczywaliśmy, ale przede wszystkim cieszyliśmy się wspólnie spędzonym czasem!

Pinitdomek w karkonoszach

Domek w Karkonoszach (zobaczysz go też TUTAJ) to prawdziwy karkonoski domek, który mieści się w Przesiece, z dala od głośnych kurortów i hoteli. Nieduży, niezwykle uroczy, przepięknie wyposażony z absolutnie bajecznym ogrodem. Nie tylko niczego nam tu nie brakowało, ale było znacznie więcej niż potrzebowaliśmy. Domek z zewnątrz wygląda jak chatka z bajki – maleńki, drewniany, z pięknymi okiennicami, dużą werandą, otulony barwnymi kwiatami i dużą ilością zieleni. Czasem czułam się tu, jak Ania z Zielonego Wzgórza popijając poranną kawę na werandzie, czasem jak bohaterka Tajemniczego Ogrodu spacerując wąskimi alejkami przed domkiem. Ogrodem bylismy zachwyceni wszyscy – ja , Tomek, Julcio i Inka!  Spacerowaliśmy między krzewami, zbieraliśmy maliny, zachwycaliśmy się przepięknymi kwiatami, graliśmy w piłkę na boisku i  grillowaliśmy w drewnianej altance.

Pinit

Wnętrze domku jest niezwykle stylowe. Jest ciepło i przytulnie, a jednocześnie elegancko, a nawet luksusowo.  Na parterze domku znajduje się salon, aneks kuchenny i łazienka moich marzeń z wolnostojącą wanną na nóżkach. We wnętrzach nie brakuje nie tylko dekoracji, przytulnych poduszek, kocyków i zieleni, ale są też książki, gry planszowe i szachy, które umilają czas spędzony w domku.

W kuchni są wszystkie najpotrzebniejsze sprzęty – jest płyta indukcyjna, zlew, zmywarka, lodówka, piekarnik, kuchenka mikrofalowa, ekspres do kawy, a w szafkach są naczynia, patelnie i gary. Nic nie musicie ze sobą zabierać, wszystko jest na miejscu.

Na piętrze są trzy sypialnie – jedna z dużym łożem małżeńskim i dwie dziecięce. Znajdują się w nich pojedyncze łóżka, pufy, skrzynie na zabawki czy ubrania. Każda inaczej urządzona, każda w innym, niepowtarzalnym i bardzo ciepłym stylu.

Pinit

Na górze jest też łazienka z prysznicem, toaleta i pralką, która bardzo się przydaje po górskich, nierzadko błotnych wędrówkach. Jeśli zdecydujecie się na skorzystanie z pralki podczas pobytu w Krakonoszach, to możecie też być spokojni o pozostałe udogodnienia – suszarkę na pranie, deskę do prasowania i żelazko. Wszystko jest na miejscu 🙂

Zarówno otoczenie domku, jak i  jego położenie jest bajeczne. Możecie tu nie tylko odpoczywac na werandzie, w hamaku czy w ogrodzie, ale też możecie wybrać się na króką wędrówkę. Nam się udało przespacerować do Wodospadu Podgórnej, który znajduje się jakieś 30 min. spacerem od domku. Blisko też jest Kaskada Myi,  Tramwaj pod skałami, Ogród Japoński Siruwia i liczne karkonoskie szlaki.

A takie boisko znajduje się w „tajemniczym ogrodzie” karkonoskiego domku
Pinitdomek w karkonoszach
Do Wodospadu Podgornej prowadzi niezwykle malownicza trasa. Spacer z domku do wodospadu nie zajął nam więcej, jak 20 minut.
Wodospad Podgórnej położony jest na wysokości 547 m n.p.m. Potrójna kaskada wodospadu ma wysokość 10 metrów, co czyni go trzecim co do wielkości wodospadem w polskiej części Karkonoszy.
Pinit
30 minut spaceru dzieli nas też od domku do dawnego przystanku końcowego linii tramwajowej Cieplice – Podgórzyn „Pod Skałką”, gdzie stoi zabytkowy tramwaj.

Domek w Karkonoszach
ul. Karkonoska 50, 58-562 Przesieka

tel.: 699 954 876
e-mail: info@domekwkarkonoszach.pl

Kasia
signature

Subskrybuj, aby nie przegapić żadnego wpisu

Podaj swój adres email i bądź na bieżąco z nowościami na blogu :)

A ty co o tym myślisz?

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Brak Komentarzy.

Poprzedni
Meble dla najbardziej wymagających klientów, czyli meble młodzieżowe
Domek w Karkonoszach – miejsce, do którego z pewnością wrócimy!