Please enter an Access Token

Rodzinny weekend w 5* hotelu Crystal Mountain w Wiśle

Kiedy planowaliśmy wyjazd do Wisły i pobyt hotelu Crystal Mountain, wyobrażaliśmy sobie piękną pogodę, rozgrzewające wiosenne słońce, wędrówki po beskidzkich szlakach, a wieczorem odpoczynek w hotelu. Rzeczywistość okazała się inna. Ze względu na pogodę, niemalże cały weekend spędziliśmy w hotelu na zboczu Góry Bukowej z absolutnie bajecznym widokiem, fantastycznymi atrakcjami i pysznym jedzeniem. Wygłupialiśmy się w aquaparku, uczestniczyliśmy w animacjach, odpoczywaliśmy w saunach, a wieczory spędzaliśmy przy muzyce na żywo. To był naprawdę fajny, rodzinny czas i takiego odpoczynku zdecydowanie potrzebowaliśmy.

Pinit

Ponieważ wyjechaliśmy do Wisły całą rodziną (co znaczy, że w podróży towarzyszyła nam nasza sunia Inka), dostaliśmy pokój na piętrze, na którym mogą mieszkać goście przyjeżdzajacy ze zwierzętami. Już przekraczając próg naszego pokoju zauważyliśmy, że zwierzęta są tu bardzo mile widziane. Dla nas to jest kluczowa informacja, kiedy szukamy hotelu na rodzinny wyjazd. Inka podróżuje z nami praktycznie zawsze i wszędzie, dlatego ogromnie doceniamy miejsca, które akceptują zwierzęta. Tu nie tylko otrzymalismy „zgodę” na przyjazd z psem, ale nasza sunia została też doskonale ugoszczona. W pokoju przygotowane były dla niej miski (na wodę i karmę), a także wygodne, mięciutkie posłanie. Czego chcieć więcej?!

Pokój Classic (zobacz TUTAJ), w którym mieszkaliśmy, to przytulny, a zarazem elegancki pokój hotelowy składający się z jednego pokoju głównego oraz łazienki z prysznicem. Znajduje się w nim duże łóżko 180×200 cm i rozkładana sofa wypoczynkowa, która może pełnić rolę dodatkowego miejsca do spania. Jest też wygodne duża szafa na ubrania, biurko, stolik, krzesła, serwis do przygotowania wody i herbaty i balkon, z którego rozpościera się cudny widok na basen hotelowy oraz Wisłę.

Udogodnienia dla dzieci. Jak na prawdziwie rodzinny hotel przystało, na miejscu można wypożyczyć akcesoria i gadżety przydatne maluszkom i ich opiekunom. Hotel Crystal Mountain przygotował dla najmłodszych gości łóżeczka z pościelą, wanienki do kąpieli, podgrzewacze do butelek czy krzesełka do karmienia. Dzięki tym udogodnieniom mamy możliwość zaoszczędzenia dużej przestrzeni w walizce i bagażniku 🙂

Pinitcrystal mountain

Tu nie ma szans na nudę, nawet kiedy na zewnątrz pada deszcz!

W hotelu w każdy weekend, ferie i wakacje odbywają się animacje nie tylko dla dzieci, ale i dorosłych. Po zameldowaniu w recepcji, otrzymaliśmy program atrakcji odbywających się w hotelu Crystal Mountain podczas naszego pobytu. Wśród propozycji można było znaleźć m.in.:

• Dla dzieci – mini disco, kino nocne, animacje: Pożegnanie zimy i Powitanie wiosny, warsztaty plastyczne-tworzenie Marzanny i Balonowa Pani Wiosna, wiosenne makijaże,
  • Dla wszystkich gości – tańce animacyjne, wieczór z muzyką na żywo, poranny streching, wodne zabawy (rzutki, boole, gry koktajlowe, wodne quizy), aqua aerobic, jogę czy rodzinne karaoke.

Nie ukrywam, że nie skorzystaliśmy ze wszystkich zaproponowanych atrakcji, ponieważ zabrakło nam na to czasu, ale udało nam się doskonale wykorzystać czas spędzony w hotelu.

Pinit

W hotelu Crystal Mountain nie brakuje udogodnień dla najmłodszych gości – jest sala zabaw, w której można zostawić pociechy pod okiem opiekunów, małpi gaj, game room, czyli multimedialna sala z dostępem do konsol PS5 i XBOX, organizowane są zabawy i animacje dla dzieci w każdym wieku, ale bez wątpienia największą atrakcją dla naszego Julka był aquapark. Nie powinno nikogo dziwić, że drugiego dnia pobytu w hotelu Crystal Mountain spędziliśmy na basenach niemal cały dzień. Zobaczcie TUTAJ, co hotel oferuje najmłodszym gościom!

Game Room to nie tylko pokój rozrywki, ale też miejsce, gdzie najmłodsi goście hotelu nawiązują nowe znajomości
Zdjęcie należące do Hotelu Crystal Mountain w Wiśle. Pożyczyłam, żeby pokazać Wam fantastyczny Małpi Gaj!

Aquapark Blue Lagoon (zobacz TUTAJ) to doskonałe miejsce na zabawę, a jednocześnie odpoczynek dla całej rodziny. Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Do dyspozycji gości jest duży basen rekreacyjny wewnętrzny z rwącą rzeką, basen zewnętrzny, duąa multimedialna zjeżdzalnia, jacuzzi – zarówno wenętrzne, jak i zewnętrzne, brodzik dla maluszków, żółta łódż podwodna wyposażona w pistolety wodne, ścianka wspinaczkowa, dwie zjeżdzalnie dla maluszków i zabawki kąpielowe, z których mogą korzystać najmłodsi goście hotelu. Rodzice docenią strefę basenową również za bezchlorową dezynfekcję wody, która nie tylko nadaje jej krystaliczny wygląd, ale też pozbawia nieprzyjemnego zapachu chloru.

Dla Julcia największą atrakcją w strefie basenowej była „rwąca rzeka” – co chwilkę tu wracaliśmy 🙂

A kiedy dzieci bawią się pod opieką animatorów…

…rodzice mają czas na relaks w najlepszej postaci. Tuż przy strefie basenowej jet przestrzeń przygotowana dla gości powyżej 16 roku życia. Jest basen, w którym można spokojnie popływać i odpocząć, są trzy zewnętrzne jacuzzi, część wypoczynkowa z bajecznym wodkiem na góry i siedem saun, a wśród nich:

• sauna infrared,
  • sauna parowa,
  • sucha sauna rytualna, w której odbywają się pokazy Saunmistrza.
Pinit

Młodzież i dorośli mogą zadbać tu również o zdrowie i kondycję fizyczną. W hotelu znajduje się sala fitness wyposażona w doskonałej jakości sprzęt sportowy, który pozwala kształtować wydolność fizyczną i cardio.

W hotelu Crystal Mountain znajduje się kilka restauracji, ale bez wątpienia tą najpopularnieszą jest Restauracja Panorama, w której podawane są śniadania i obiadokolacje. To miejsce również docenią rodzice, ponieważ nawet największe niejadki nie wyjdą stąd głodne. Podczas naszego pobytu na stole „dziecięcym” gościły m.in.: rosół z makaronem, zupka pomidorowa, frytki, nuggetsy, małe rybki, spaghetti, racuchy czy malutkie nleśniczki z owocami. Posiłki serwowane są w formie zróżnicowanego bufetu, a ich wybór jest ogromny. Dorośli poza tradycyjnymi, regionalnymi daniami, znajdą też bardziej wykwintne potrawy, owoce, warzywa, desery, potrawy z różnych stron świata, dania wegetariańskie, a także te bez laktozy. Stoliki znajdują się w na całej pzrestrzeni restauracji, jednak my zawsze wybieraliśmy te przy oknie, z bajecznym widokiem na panoramę gór.

Podczas pobytu w hotelu Crystal Mountain wieczory uwielbiałam spędzać w Lobby Barze, gdzie poza ogromnym wyborem kolorowych drinków i pysznych napoi, panowała wyjątkowa amtosfera. To tu odpoczywaliśmy przy muzyce na żywo, przy dzwiękach fortepianu, przy świecach, w niezwykłym klimacie.

Pinit

W Wiśle i hotelu Crystal Mountain spędziliśmy tylko weekend, ale to nam wystarczyło, żeby odpocząć, zrelaksować się, powygłupiać w basenach, zobaczyć Wisłę i „naładować baterie” do kolejnych działa. Ogromnie doceniamy obiekty, które nie tylko w nazwie są przyjazne rodzinom z dziećmi, ale w rzeczywistości takie są, dlatego do hotelu Crystal Mountain jeszcze nie raz z ogromną przyjemnością wrócimy.

Hotel Crystal Mountain

ul. Bukowa 19A, 43-460 Wisła

rezerwacja@crystal-mountain.pl

Kasia
signature

Subskrybuj, aby nie przegapić żadnego wpisu

Podaj swój adres email i bądź na bieżąco z nowościami na blogu :)

A ty co o tym myślisz?

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Brak Komentarzy.

Poprzedni
Upoważnienie dla babci do opieki nad dzieckiem