Nie ma wielu miejsc w Polsce, gdzie dzieci mogą skorzystać z zabiegów SPA, dlatego ogromnie doceniamy nasze świętokrzyskie @siedliskocarownica! ❤💛💚
To tu na najmłodszych gości czeka kolorowa kąpiel z bąbelkami i masaż na suchym łóżku wodnym - po takich zabiegach dzieci są zrelaksowane, wypoczęte i bardzo zadowolone!

Pamiętacie o niespodziance?
Każdy, kto przy rezerwacji pobytu w Siedlisku poda hasło „Dziecięce Inspiracje 2020” otrzyma prozdrowotną kurację w Chacie Solnej gratis (półgodzinny seans w Chacie Solnej każdego dnia pobytu dla dwóch osób)! ⭐

#spadladzieci #relaks #spaswietokrzyskie #świętokrzyskiedladzieci #carownica #rodzinnie #rodzinnepodróże #podrozezdzieckiem #siedliskocarownica #domkidrewniane #domkiwgorach #miejscezklimatem #miejscedladzieci #przyjaznedzieciom #kidsspa #kolorowakapiel

Nie ma wielu miejsc w...

Ostatni weekend spędziliśmy bardzo leniwie, bardzo przyjemnie i bardzo rodzinnie👪! Wybraliśmy się w nasze cudne świętokrzyskie okolice, do @siedliskocarownica, gdzie spędziliśmy wyjątkowy czas! ❤
Zachęcam również Was do odwiedzenia Carownicy! Tu naprawdę wypoczniecie, a strefa SPA i Wellness to raj dla dzieci i rodziców! Mam też dla Was niespodziankę!

#spa #wellness #suchełóżkowodne #relaks #relaxtime #carownica @siedliskocarownica #spaswietokrzyskie #goryswietokrzyskie #podróżemałeiduże #świętokrzyskie #travel #travelling #bettertogether

Ostatni weekend spędziliśmy bardzo leniwie,...

Podczas naszego ostatniego pobytu w Gdańsku odwiedziliśmy wiele wyjątkowych miejsc, a wśród nich @hevelianum, miejsce pełne atrakcji nie tylko dla dzieci!

#podróżemałeiduże #podrozezdzieckiem #hevelianum #gdańsk #góragradowa #zwiedzamy #trojmiasto #odkrywamypolskę #centrumedukacji #heweliusz #travelling #poland #poland

Podczas naszego ostatniego pobytu w...

Niedługo tu wrócimy!🌟 #gdańsknocą #podróżemałeiduże #gdansk #travelwithkids #photography #architecturephotography #especially #poland #polskajestpiekna #odkrywamypolskę

Niedługo tu wrócimy!🌟 #gdańsknocą #podróżemałeiduże...

❤Gdańsk
#podróżemałeiduże #gdańsknocą #travelwithkids #lovegdansk #podrozezdzieckiem
#kochampodroze #poland #iloveit #balticsea #swiatecznygdansk #zimowygdańsk

❤Gdańsk #podróżemałeiduże #gdańsknocą #travelwithkids #lovegdansk...

Do Gdańska wybieraliśmy się już w listopadzie, ale choroba pokrzyżowała nam plany i przełożyliśmy podróż na styczeń.W pierwszy dzień nowego roku wsiedliśmy w pociąg w Kielcach🚉, a wysiedliśmy nad ranem w Gdańsku!
Długo się zastanawiałam czy w styczniu wyjazd na drugi koniec Polski jest dobrym pomysłem i dziś bez wątpienia mówię: TAK!
Po pierwsze jest tu cieplej niż u nas w świętokrzyskim⛅, po drugie zimowy spacer wzdłuż Bałtyku to samo zdrowie❤, a po trzecie o tej porze roku jest tu cudnie i bardzo świątecznie!🎄 #gdańsknocą #gdańsk #christmastime #lovethistime #christmastree #travelling #ratuszgdansk #photooftheday #photography #podrozezdzieckiem #poland #swiatecznyczas #świątecznie #jestpieknie #polskatakapiękna #instaphoto #instaview #instatravel

Do Gdańska wybieraliśmy się już...

Czekoladowe wąsy muszą być!🙈🍫☕ #gorącaczekolada #dessert #miływieczór #gdańsk #podrozezdzieckiem #pikawa #klimatycznakawiarnia #czekoladanagorąco #herbatamalinowa #mamaisyn #mother #lovethistime #travelwithkids #chocolate #hotchocolate #bettertogether

Czekoladowe wąsy muszą być!🙈🍫☕ #gorącaczekolada...

"Każde miejsce, które odwiedzasz, staje się w jakiś sposób częścią Ciebie..." #travel #gdańsk #gdańsknocą #podróżemałeiduże #polskatakapiękna #bazylikamariacka #mariacka #podrozezdzieckiem #view #architecture
#beautifulview #lovethisplace #travelwithkids #photooftheday #instaphoto #photography

"Każde miejsce, które odwiedzasz, staje...

Zima nad morzem jest naprawdę piękna!

#podrozezdzieckiem #zimanadmorzem #gdynia #gdyniaorlowo #kliforłowo #amozenadmorze #travelwithkids #lovetravel #balticsea #mother #motherandson #lovethistime #mamaisyn #podróżemałeiduże #poland #podróże #winteronthesea

Zima nad morzem jest naprawdę...

W pierwszy dzień nowego roku wsiedliśmy w pociąg po to, aby po całonocnej podróży być tutaj,  w naszym ukochanym Gdańsku!❤
To była bardzo dobra decyzja!Jest cudnie!

#podróżemałeiduże #gdansk #mariacka #amozenadmorze #gdańsk #ilovegdansk #travelwithkids #odkrywamypolskę #podrozezdzieckiem #pkp #travel #lovetravel #family #together #małypodróżnik

W pierwszy dzień nowego roku...

Królewski Ogród Światła w Wilanowie

Już za dwa tygodnie w Wilanowie rozbłyśnie przepiękny, kolorowy Królewski Ogór Światła! My mieliśmy przyjemność go zobaczyć w ubiegłym roku i nie ukrywam, że zrobił na nas ogromne wrażenie!
Warto się tu wybrać chwilę wcześniej, chociażby na krótki spacer po parku. Kiedy my byliśmy w Wilanowie, pogoda naprawdę nas rozpieszczała. Było ciepło, słonecznie, a jesień wydawała się być wyjątkowo piękna.
Królewski Ogród Światła jest wystawą plenerową, która w tym sezonie jest otwarta dla odwiedzających od 19 października 2019 r. do 23 lutego 2020 r. w godzinach 17.00 – 21.00, a czasem od 16.00 do 21.00. Więcej informacji znajdziecie w klikając TUTAJ.

Królewski Ogród Światła w Wilanowie

Żałuję, że nie poczekaliśmy aż się całkiem ściemni na zewnątrz, ale do domu mieliśmy ponad 150 km i zależało nam, żeby nie wrócić zbyt późno. W poniedziałek czekała nas nas praca, a na Julcia przedszkole. Pomimo tego, że wyjechaliśmy z Wilanowa wcześniej, to udało nam się zobaczyć naprawdę wspaniałą wystawę.
Do Pałacu poprowadził nas rozświetlony, ponad 75-metrowy tunel, w którym rozbrzmiewała muzyka klasyczna.  Na dziedzińcu czekały świecąca pergola, XVII-wieczna altana, drzewka pomarańczowe i olbrzymia świetlista rama, w której można sobie zrobić zdjęcie z Pałacem Wilanowskim w tle.
Duże wrażenie zrobiły na nas świetlno-muzyczne pokazy w Muzycznym Ogrodzie Marzeń. Warto je zobaczyć z górnego tarasu widokowego i z dołu, stojąc przy samym Ogrodzie. Zwiedzanie całej ekspozycji zajęło nam około 40 minut czasu.

Królewski Ogród Światła – informacje praktyczne

• Czynne od 19.10.2019 do 23.02.2020 – codziennie w godz.17.00-21.00 lub 16.00-21.00
  • Mappingi wyświetlane są od piątku do niedzieli w godz. 17.30, 18.30, 19.30.
  • Bilety wstępu: od poniedziałku do piątku – 10 zł bilet zwykły, 5 zł bilet ulgowy, od soboty do niedzieli – 20 zł bilet zwykły, 10 zł bilet ulgowy. Bilety dla dzieci z domów dziecka, ośrodków pomocy społecznej i placówek opiekuńczych – 1 zł. Nie ma biletów grupowych.
  • Parking – Muzeum nie dysponuje własnym parkingiem. Samochód można zostawić na pobliskim parkingu płatnym przy ul. Stanisława Kostki Potockiego 31.

Kasia
signature

Subscribe so you don’t miss a post

Sign up with your email address to receive news and updates!

A ty co o tym myślisz?

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

• moniowiec
    Październik 25, 2018

Świetny pomysł na coraz szybsze zapadanie nocy. W końcu w takim miejscu można spacerować i po ciemku.

• Monika Kampczyk

Przepieknie! My bylismy raz ale niestety w dzien, efekt mniejszy na pewno niż ten nocny 🙂

• Karolina / Nasze Bąbelkowo
    Październik 25, 2018

Tam nas jeszcze nigdy nie poniosło – ale następnym razem podczas wypadu w te okolice nadrobimy zaległości !

• Asertywna Mama pl

tyle słyszałam o tym miejscu a jeszcze tam nie byłam. mimo, że nie są to zdjęcia z ciemności – dają pewne wyobrażenie jak tam wygląda. super – dzięki za inspirację

• Daria Jóźwicka
    Październik 25, 2018

w sumie tak blisko mamy do Wilanowa, że chyba się tam wybierzemy

• Mynio

Bardzo fajne miejsce i efektowna instalacja. Wieczory muszą być tam bardzo romantyczne.

• Bookendorfina Izabela Pycio
    Październik 25, 2018

Jak pięknie się prezentuje, chętnie wybrałabym się tam z rodziną, zwłaszcza, że tegoroczna edycja festiwalu świateł organizowanego w Łodzi nie przekonała mnie. 🙂

Październik 27, 2018

O tak, są bardzo romantyczne! 🙂

Udało się zrobić kilka zdjęć po zmroku, ale to już przy końcówce naszego pobytu 🙂

Październik 27, 2018

Ogromnie polecam, szczególnie, że nie macie daleko!

Ale w dzień też jest pięknie, prawda? 🙂

To prawda 🙂 Ciemność tutaj jest naprawdę piękna 🙂

• Agnieszka/Agumama
    Październik 28, 2018

My w samym ogrodzie nie byliśmy, ale w dniu otwarcia, już po zmroku poszliśmy na spacer zaczynając od Plaży Wilanów. Stał tam świetlny zamek a co kwadrans odbywały się pokazy muzyczno-laserowe. Później przeszliśmy szpalerem przed pałac, a na całej jego długości rozbrzmiewał z głośników walc.

• Ubrania
    Październik 29, 2018

Piękne zdjęcia i świetny pomysł na spędzenie czasu dziękuje za polecenie.

• Katarzyna Mirek
    Październik 30, 2018

Przepiękne zdjęcia i ogród zachwycający

• Mama Tosiaczka
    Listopad 4, 2018

Nigdy tam nie byliśmy. Te oswietlenia wyglądają bajecznie! Piękne zdjęcia!

• Jaśkowe Klimaty
    Styczeń 2, 2019

Przepiękne miejsce, mieliśmy zamiar wybrać się w sylwestra ale niestety było nie czynne.

Zarejestruj się, aby otrzymywać informację na temat najnowszych wpisów, porady dotyczące podróży z dzieckiem i nowości o najlepszych dziecięcych gadżetach.