Please enter an Access Token

Dlaczego warto odwiedzić Gdańsk wiosną?

Nie jest tajemnicą, że uwielbiamy Gdańsk i staramy się odwiedzać go przynajmniej dwa razy w roku. Przyjeżdzamy tu latem, kiedy jesteśmy na obozie w Krynicy Morskiej, ale też jesienią, zimą i wiosną. Bałtyk poza sezonem jest wyjątkowo piękny i warto go odwiedzić w tym czasie, choćby na weekend. A jeśli zależy Wam, aby spędzić czas nad samym morzem, zobaczcie „nasz” apartament przy plaży. Mieszkaliśmy tu tylko kilka dni, a wypoczęliśmy, jak nigdy!

Kilka miesięcy temu, kiedy planowaliśmy z przyjaciółmi wyjazd do Gdańska, szukaliśmy apartamentu blisko plaży. Podczas naszych poprzednich podróży zatrzymywaliśmy się blisko Starego Miasta, a tym razem postawiliśmy na spacery brzegiem morza, duże porcje jodu, kawę z widokiem, zbieranie muszelek, odpoczynek i „oczyszczenie głowy”, które było potrzebne nie tylko nam dorosłym, ale też dzieciom.

Zatrzymaliśmy się w jednym z apartamentów Sun & Snow przy ul. Krasickiego 9 (zobacz TUTAJ), skąd mieliśmy zaledwie 5 min drogi spacerkiem do plaży. Apartament znajduje się na bezpiecznym, prywatnym osiedlu, na które można wejść tylko po wpisaniu odpowiedniego kodu, a ten mają tylko mieszkańcy osiedla. Przy apartamentach jest plac zabaw dla dzieci, są ławeczki dla rodziców, stojaki rowerowe dla gości, jest naprawdę ładnie, nie brakuje zieleni, a zaledwie 100 metrów za osiedlową furtką znajduje się Park Brzeźnieński im. J.J.Haffnera, przez który przechodziliśmy na plażę.

Pinit

Apartament przy plaży, w którym się zatrzymaliśmy na weekend jest doskonale przygotowany na rodzinny pobyt nad morzem. Jest duży, przestronny i w pełni wyposażony. W pokoju gościnnym połączonym z aneksem kuchennym można nie tylko przygotować i zjeść posiłek, ale też odpocząć, zrelaksować się, obejrzeć film, przeczytać książkę czy napić się kawy na dużym, umeblowanym balkonie.

Pinitapartament przy plaży

Poza pokojem dziennym i kuchnią, w apartamencie znajduje się łazienka z prysznicem i dwie sypialnie – jedna z podwójnym łóżkiem (jest tu też dodatkowy telewizor), a druga z jednym łóżkiem podwójnym i jednym pojedynczym. W każdym pokoju jest pojemna szafa na ubrania i szafka nocna. W szafach można znaleźć dodatkowe wyposażenie: koce, wózek na plażę, żelazko, deskę do prasowania czy odkurzacz. To wszystko znacznie poprawia komfort podczas wypoczynku. Przyjeżdzając tu na wakacje czy choćby krótki weekend z dziećmi, nie musimy się martwić o krzesełko do karmienia, wanienkę dla niemowląt czy łóżeczko turystyczne. Wszystkie te większe „akcesoria” można wypożyczyć na miejscu, co zdecydowanie pozwala ograniczyć miejsce w bagażniku 🙂

Pinit

Apartament przy plaży i pomysły na rodzinny spacer

Lokalizacja apartamentów Sun & Snow Nadmorze (zobacz TUTAJ) jest doskonała nie tylko ze względu na bliskość do morza, ale też łatwy dostęp do atrakcji turystycznych. Z apartamentu spacerkiem dotrzemy do zabytkowej Latarni Morskiej w Nowym Porcie, odwiedzimy Falochron Zachodni z 80-metrową promenadą i zieloną latarnią, Park Brzeźnieński, piękne molo czy Dom Zdrojowy w Brzeźnie. Do każdego z tych miejsc dojdziemy po maksymalnie 20-minutowym spacerze.

Falochron Zachodni do idealne miejsce na spacer, na odpoczynek, na podziwianie Bałtyku i wielu wielu statków
Latarnia Morska Nowy Port i widok z samej góry na Westerplatte

Bez problemu dostaniemy się też do najpopularniejszych atrakcji miasta

Tuż przy apartamencie jest apteka, sklep spożywczy, restauracja i przystanek tramwajowy, z którego bez problemu dojedziemy do centrum i najważniejszych atrakcji starego Gdańska. My nie wyobrażamy sobie wycieczki do Trójmiasta bez spaceru Długim Targiem, Długim Pobrzeżem i uliczką Mariacką, bez odwiedzenia Fotanny Neptuna, Żurawia, Sołdka i odkrycia „czegoś” nowego. Również tym razem nie było inaczej. Odwiedziliśmy nowe Muzeum Bursztynu w Wielkim Młynie, interaktywne muzeum iluzji DeJa Vu, Muzeum Poczty Polskiej w Gdańsku i nową palmiarnię w Parku Oliwskim. I to wszystko w jeden dzień! Pozstałe dni spędzaliśmy na plazy 🙂

Pinit
Park Brzeźnieński, a za nim przystanek tramwajowy, znajdujące się tuż przy naszym apartamencie
Nasz ulubiony gdański widok (z Zielonego Mostu na Motławę i Długie Pobrzeże), Drzewo Millenium
Muzeum Bursztynu w Wielkim Młynie
Muzeum Poczty Polskiej w Gdańsku
Muzeum iluzji DeJa Vu
Palmiarnia w Parku Oliwskim

Spędziliśmy nad morzem wspaniały marcowy weekend. Mieliśmy wymarzoną pogodę na zwiedzanie i wypoczynek, niebo było lazurowe, słońce nas dogrzewało, a wiatr dostarczał dużo jodu. Dzięki idealnej lokalizacji apartamentu, w którym się zatrzymaliśmy, spędziliśmy czas dokładnie tak, jak lubimy – odpoczywając i odkrywając. Jeśli i Wy wybieracie się na rodzinny wypoczynek i szukacie apartamentu, który spełni Wasze oczekiwania zarówno pod względem lokalizacji, komfortu i wyposażenia, zajrzyjcie na stronę Sun & Snow (tutaj), albo Facebook (tutaj). Jestem pewna, że wybierzecie coś dla siebie!

Zachęcam Was do odwiedzenia również tego wpisu:

Podróż Pendolino prosto na bałtycką plażę

Kasia
signature

Subskrybuj, aby nie przegapić żadnego wpisu

Podaj swój adres email i bądź na bieżąco z nowościami na blogu :)

A ty co o tym myślisz?

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Brak Komentarzy.

Poprzedni
Akcesoria dla niemowląt znajdziesz w hurtownii internetowej!
Dlaczego warto odwiedzić Gdańsk wiosną?